Bende de plasentadan bebeğe giden damarlarda çentik var, kan akışı çok az bu sebeple gelişim geriliği var, bu tarz problemler de 2 haftalık gerilik normal kabul ediliyor. Ve 36. Haftaya kadar da bekleniyor. 36dan sonra hala kilo alımı yoksa doğum oluyor, içini ferah tutmaya çalış beslenmene çok çok dikkat et bende aynı süreçlerden geçiyorum 🥲