Merhaba 39+6 dayız. Düzensiz kasılmalar çıkıyor ama açıklık yok henüz. Doktorum pazartesi yatış önerdi suni denemek için. Aslında beklemek istiyorum ama bazen şekerim sınırda çıkıyor o yüzden doktorum çok da beklemek istemiyor. Düşünmek istedim kesin bir karara varamadım. Suni sancıdan da baya korkuyorum açıkçası sizin tecrübeleriniz önerileriniz nelerdir?