Kızlar ben 23+2 haftalığım ve ilk gebeliğim, (ilki 8ci haftada kendiliğinden düşdüğü için doktorum bu ilk sayılıyor dedi), plasentam önde. Bebeğin haraketi 1 gün çok var bi gün çok az, bazen saatlerce çok sakin oluyor. Bi de bazen anlayamıyorum, baloncuk patlaması ve ya sanki dalgalanma olması bebeğin haraketimi? Bu haftalarda bu haller normalmi?