Dinolisoo yok yok o zaman hamile değildim sağlıklı beslenmeye çalışıyordum, ama bence duygusal açlık var sanırım stres olunca daha çok yiyorum kilo almıştım, o zaman dalga geçilmişti o zaman çok dert etmiştim eve gelip ağlaya ağlaya eşime anlattığımı hatırlıyorum 🥲. Ben de keşke sizin gibi olsam. Ben biri laf edince boş boş bakıyorum verecek cevap gelmiyor aklıma 😂