oznurgnd ben memnundum istediğim zaman ulaşabiliyordum ama yoğun olduğu için muayene için çok bekletiyor ve biraz hızlı geçiyor, doğumda da normal doğuran kim varsa aynılarını duydum süreci hızlandırmak için mutlaka suni sancı veriyor bebeğin suyunu patlatıyor ve kesiyi kendi atıyor bu fix yani her sorduğum aynı şeyleri söyledi ben de aynısını yaşadım benim için hızlı ve güzel geçti ama herkes için aynı olmayabiliyor