daisy__ ben abimin kınasında aldım hamileymişim o zaman ama hiç rahatsız etmedi ayrıca boyumda 175 falan hiç zorlanmadım ne yürürken ne de oynarken hiç vurmadı ayağıma terlik rahatlığında resmini bırakayım ben normalde topuklu giymem boyumdan dolayı hatta görünüsü de benlik değildi ama gerçekten çok şıktı elime aldığımda anladım bambaşka bi hava katıyor ben sonrasında palazzo pantolonla baska elbiselerle de kombinledim çok şık oldu
