Bana hep ara ara oldu o agrilardan. Simdi 8. Aydayim, bu ay cok fazla oluyor, yururken hep var. 7. Aydan itibaren o agrilar genel olarak var yururken. Ara ara sızı da oldu, sanki idrar cikisi mi, neresiyse artik. Bazi hamileliklerde daha cok sisiyor karin, ona bagli herhalde. Benim hamilelikteki tek, ya da en büyük sıkıntım karnımın içinde asagida yukarida heryerde agri, aci cekmemdi. Daha 3. Ayda baslamisti, gobegim de hep çok büyüktü, çok şişti. Tabii kilo da var o ayri ama..😅