winnie_the_pooh Sevgili anneler sizce hangisini almalıyım ? Ahşap ın görüntüsü güzel. Park yatağın da kullanışı daha kolay. Hazır indirimdeyken almak istiyorum siz ne dersiniz? 🙂
Dlrdgn winnie_the_pooh bence kesinlikle park yatak tercih meselesi tabi ilk çocuğumda çok rahat ettim nasipse ikinci olacak aynı şekilde park yatak tarzı düşünüyorum
busrasya2334 winnie_the_pooh ben ikisini de kullanmadım anne yanı aldım onda da uyumadı benimle uyuyor ilk günden beri ama geçen bir reels görmüştüm park yatakların güvenlik önemlerinin yetersiz olduğundan bahsediyordu ve bebeğinin yaşadığı kaza sonrası ahşap beşiğe geçtiğini söylüyordu park yataklar bana da güvensiz geliyor kumaş malzeme olduğu için bebek araya kolay sıkışıyor
Busranur_mnts winnie_the_pooh ben ahşaba bayılan birisi olarak park yatak aldım kullanımını düşünerek
Sukran4066 winnie_the_pooh Ben ahşap almıştım çocuk hareketlenmeye başladıktan sonra kendini atmaya başladı. Bi kaç kez düştü bu yüzden. Ben de park beşik aldım üst kısım değil alt kısma yatırdım. düşme tehlikesi kalktı küçükken sadece ayağa kalkıp bakabildi büyüyünce de çıkmak istediği zaman da fermuarlı yerinden çıkabildi. Çok rahat ettim. Ahşap beşik boşa masraf. Bi arkadaşım da aynı durumları yaşadı.
winnie_the_pooh Busranur_mnts evet ahşabın görüntüsü çok güzel ama işte park yatağın da ayrı işlevleri var. Sanki park yatak alacak gşbiyim 🥲
Kubraainci Park yatak alacaktım ama biraz araştırdım kenarları plastik olduğu için kırılma yaşıyorlarmış birde kenarındaki fileden bebeğin düştüğünü duydum geri ahşap beşik alma kararı verdim
Busranur_mnts winnie_the_pooh ben elele madre aldım kuzenim de aldı boyut görüntü olarak güzel kenarları fermuarlı öyle kenara düşme vs gibi olacağını sanmıyorum yine ilk zamanlar kenarları desteklerim alt kademesine iniyor karyola tipi olarak da kullanılır ayaklanmaya başlayınca daha sonra montesori tipi yatak almayı düşünüyorum yere yakın ya da sıfır
winnie_the_pooh Busranur_mnts evet benimde aklımda madre var hem uygun fiyatlı hemde çoğu arkadaşım kullandı memnunlar
annekiz6141 winnie_the_pooh kesinlikle park yatak.. Ben kizimda görüntü ötürü büyüyen ahşap yataklardan aldim kızım 6 buçuk aylikken tutunup tirmanmaya başladı koruyucu aldım yan taraftan kaçıp atliyordu 🤣 şimdi 3 yaşında yatmiyor bile yatağında 😒
MorKelebek54 winnie_the_pooh dediginiz gibi ahsap besik sadece goruntu olarak guzel. İlerleyen aylarda bosa para vermemek için park yatak cok daha mantikli. Oglum 18 sylik hala oark yatak kullaniyoruz. Uyanik oldugu zamanlarda benim isim varken oark yatagin penceresini aciyorum icine girip cikiyo toplarini atip oynuyo. Park yatak gorsel olarak cok guzel degil elbette ama kullanim aciisndan en iyi yatak bence