Hanımlar merhaba. Sol kalçamın üst tarafı ile bel arası olan yerde aşırı bir ağrı var yaklaşık 1 aydır. Şu an 19 haftalık gebeyim. Doktora sordum karın ağrın yoksa problem değil, kilo artışı ve rahmin büyümesinden kaynaklı sinirlere baskı oluyor normaldir dedi ama bu ağrı benim için dayanılmaz bir hal alıyor artık. Yatakta dönemiyorum ayaktayken ağrım tutunca adım atamıyorum kitleniyorum resmen. Öksürunce hapşırınca o bölge ağrıyor. Başına gelen var mı ne yapmam lazım ne zaman geçiyor tahmini ben doğuma kadar böyle olursam mahfolurum 🥹