bersuu aynı şeyi bende son 1 aydır yaşıyorum ve doğuma günler kaldı pazartesi günü hatta dogumhaneye gonderdiler bebeğin kalp atışı hızlı diye beni oraya yollamayin daha hazır değilim diyordum ki benim daha önceki damileligimdede aniden sezeryan alinmistim onda böyle birşey yaşamadım ama sanırım ben arkda bı çocuk olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum nolcak nasıl yapcaz hani ani gelişen şeylere hazır değilim oğlumu nasıl birakcam felan kafamda deli sorular bide sanırım daha önceki doğumum özelde oldu orda daha rahattım eşim felan yanımdaydı burda doğumda doğum sonrası odada devlette olacağım için eşim sadece görüş saatlerinde gelcek buda beni ister istemez nasıl olcak sorusuna itiyor allah sonumuzu hayır etsin sağlıkla alalım inşallah 🤲