feyzaaa teşekkür ederim darısı size inşallah ilk doğumum sezaryendi doktorum rahim yırtılma riski var dedi başı aşağıda ve baskı yapıyordu ayrıca plesenta yaslanmasından kaynaklı bebeğe yeteri kadar besin gitmiyordu o sebeple beklemenin faydası yok dedi çok şükür sağlıkla kavuştuk