Kızlar selam. Hayatımda her şey yolunda, çok güzel bir gün geçirdim ayrıca ama eve geldiğimde kendimi kötü hissettim. Son zamanlarda çoğu şeye çabuk ağlıyorum. Çabuk etkileniyorum. Üzülmemi gerektirecek hiçbir durum olmamasına rağmen kendimi kötü hissediyorum. Sadece şuna üzüldüm; evimizi sattık çünkü taşınmak zorundayız. Memlekete geleceğimi söyledim üvey anneme, o ise doğuma kadar mı diye sordu bende evet dedim. Çok uzun değil mi diye sordu bende mecbur olduğunu söyledim. Çünkü yeni evimizi almadık ve zaten eşimde otellerde ve apartlarda idare ediyor. Bende hamile olduğum için benim için oldukça zor olur bu tempo. Bu yüzden erken gideceğim memlekete. Zaten biraz sende birazda kayınvalidemde kalacağımı söyledim. Mırın kırın etti, kayınvalidem ise hemen gel kal, kalacak yer sıkıntı değil gibisinden diye destekçi oldu. Sanırım bu durum beni üzdü. Sorumu uzattım özür dilerim ama modunuzu nasıl yükseltiyorsunuz. Durduk yere ağlayıp eşimide üzmek istemiyorum. Zaten haftasonları İstanbul’dan yanıma geliyor. İki gününü zehir etmekte istemiyorum.