Ruyasekr2089 26 haftalık hamileyim vajinamda baskı hissediyorum sanki batma gibi ve sağ kasığımdada ağrı var normal mi bu durum
azlp Ruyasekr2089 ben de öyle hissediyordum 26 27. Haftalarda doktor bebek makat gelişli duruyor şu an ayaklarıyla vajinadaki sinirlere dokunuyor o yüzden oluyor batma demişti
mysunshine1 Ruyasekr2089 bebek doğum pozisyonunu almış olabilir bende 28 haftalıkken acillik olmuştum yürürken resmen acı çekiyordum kontrol edildiğinde bebek doğum pozisyonunda demişti doktorum
Ruyasekr2089 azlp ben dün kontrole gittim bebeğin kafası aşağıdaydı benimkide makat geliş olarak dönmüş olabilir mi acaba
mysunshine1 Ruyasekr2089 dayanılmayacak ağrıysa kesinlikle gidin ama uzanınca dinlenince geçiyorsa sorun olmaz inşallah
Leontiine Ruyasekr2089 normal canım bende 21. Haftada başladı haftalarım ilerledikçe daha da arttı 31 deyim hala devam bebek ağırlaşıp baskı yaptıkça daha çok hissediliyor
Leontiine Ruyasekr2089 ben doktoruma söyledim magnezyumu günde 2’ye çıkartabilirsin ama bi işe yaramaz dedi gerçekten de yaramadı 😃😃 Zayıf hastalarımdan hep duyuyorum bu şikayeti demişti sinirlere baskı yapıyormuş.
eyl120_ Ruyasekr2089 ogrenemedik daha ayağa kalktım da bı baskı ağrı oluyor 3 adım falan attikdan snra geçiyor