yeliz1923 Edasak Ben şu anda gebeliğimin başındayım çay servisi yapıyorum kamu kurumunda çalışıyorum acaba hangi aydan sonra bırakmam gerekir kararsız kaldım 😁
dalyaluna35 yeliz1923 yasal olarak 32. Haftadan sonra izne çıkabiliyorsunuz 32+0 da doktora gitmeniz gerek en gec de 36. Haftaya kadar calisabiliyorsunuz. 32. Haftada izne çıkmazsanız çalıştığınız 4 hafta dogum sonrasi izne aktarılıyor
Edasak Doğum sonrası işi bırakacağım ben 32. Haftada işi bırakmayı düşünüyorum inşallah nasip olur o günleri görürüz