ayseel ben doğuma girerken gerek olmaz diye almamıştım ama doğumdan çıkar çıkmaz göğüslerim patlayacak dereceye gelmişti hemşiremiz süt pompası alın deyince annemler en yakın eczaneden 1500 liraya wee baby tekli elektrikli pompa almış. Ben çok memnun kaldım ileriki dönemlerde öbür göğsümdeki süt boşa akıyor diye mochi vakum kullandım. Hatta mochi daha kolayıma geliyordu priz başında beklemeye üşenince onunla sağım yapıyordum. Vakum çekişi çok iyiydi hiç mastit yaşamadım ikisi sayesinde