
Geçenler de gebelik testi yapmıştım ve ertesi gün hiç bir şekilde ikinci bir çizgi yoktu ama bu sabah ilk idrarla yaptığım testi kaldırdım sonra bir bakayım dedim ve silik çizgi gördüm normalde 5dk dan sonrasnın önemsiz olduğunu biliyorum ama geçen seferkinde böyle bir şey olmadı bunda neden oldk kafam karıştı kuruma çizgisi dedikleri şey mi bu