siyahoglu Kızlar ben 7 haftalık hamileydim 16 eylülde kanamam başladı 7 ekimde bitti beta değerim falan sıfırlandı sizce ilk regl ne zaman olur aranızda yaşamış olan var mı 🫠🫠