Admsarzu Kızlar valla öyle çok ayaklarım ağrıyor zonkluyor ki nerdeyse üstüne basamiyorum bazen. Ödemden dolayı mı acaba ? Birde gün içinde çok yürüyüp ayakta kaldığım zaman aşırı oluyor 🥹 nasıl rahatlatırım sizin de oluyor mu ?