Ebrarrrr
Kızlar lütfen bana yardım edin cok zor bi durumdayım 7 aylık bi kızım var daha öncede 2 sezeryan erken doğum bebeklerim oldu kaybetim onları şuan kızım 7 aylık ve ben rahim yetmezliğim var die hamilelik boyunca yatım ilaç aldım sürekli amelyat oldum hep yatım şimdi hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık hamileyim ve ne yapacagımı bilmiyorum Nasıl bakacağımı bilmiyorum sorunum var die hiç bi doktor bana ilaç vermedi ve sprl takmadı şuan beebgımı gidp yarın aldırmayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız