Kızlar bazılarımızın doğumdan önce sütü geliyor ya bir yerde okumuştum 36. Haftadan sonra biriktirilebilir diyordu ama ne kadar doğru ve bilimsel bişey bilmiyorum sizce doğru mu bu bilgi acaba bilen var mı yazıda enejektöre biriktirip buzlukta saklanmalı doğumdan sonra verilmedi gibi bişey yazıyordu acaba bilen var mı