Ben de 26 haftalığım, kasık ağrısı değil de gerilme ve baskı hissediyorum daha çok. Şu sıralar karnım da baya yamulmaya ve bebek bir tarafa toplanmaya başladı, bugün ultrasonda da karnım yamuktu bir tarafı tepe yapmıştı ve doktor bebeğin kafasını oraya yasladığını söyledi. Bebek de 1 kiloyu biraz geçmiş, irileştikçe hareketleri de batma, kasılma gibi mi hissediliyor acaba?
Bir de benim plasentam en başından beri düşük yerleşimli maalesef, belki bu da etkiliyordur.
Son günlerde gazı da çok hissediyorum. Azıcık gaz bile beni kıvrandırıyor veya çiş tutmak çok kötü yapıyor. Bunlar da etkiliyor herhalde kasılma hissini.
İnşallah sağlıkla, vaktinde kucağımıza alırız.