meleklerim3757 Nnazli1996 Canım bebek alışverişini havuzlu handan yaptım ama lohusa takımını begendiklerim oldu ama biraz pahalı geldi cıktım ordan zaten bir sürü ic camaşırı satan dükkanlar var ben 140tl aldım gecelik ve sabahlık takım olarak sen eminönüne git ne modeller ne fıyatlar bulursun canım
butterfly4 @Nurayse canım sen gidip gördün mü kalitesi nasıl, çok ucuz kalitesiz bişeyse tek yıkamada 50 kez giyilmiş gibi olmasın, ben de daha gitmedim Eminönü’ne merak ediyorum