Biz de 25+4 olduk. Zeynep Kamil Hastanesi takipliyim bu süreçte özel hastaneye de gittim ara ara ama en çok bu hastanede içim rahat etti. Tüm detaylarıyla ilgilenip bilgilendiriyorlar. Hastane sistemine hem ebeler hem doktorlar her gittiğinde tüm detaylı bilgilerini işliyorlar zaten bir sonraki gittiğinde farklı doktor da olsa görebiliyor. Doktor seçme şansım olsaydı orda yapardım doğumumu ama ilk bebişim güzel bir şekilde doktordan yana da kafam rahat olarak doğumumu beklemek istiyorum o yüzden bu haftadan sonra Medipol’de devam edip doğumumu orada yapacağım inşallah 🙏🌸