melikeetrcnglr 1949496 kullandım. Yarık dudak riski var diye biliyorum ama ben son haftalara kadar kullandım. Bulantıdan ölüyodum
ghostty 1949496 ben prilam kullanıyorum gece 2, sabah 1 olarak. İlk zamanlar 4 adet kullanmıştım. Bana iyi geldi ilaç.
1949496 Kucuk_dunyam bende kullanıyorum 9 haftalık gebeyim fakat etrafımdan saçma sapan şeyler duydum zaten zararı olsa doktor vermez diye düşündüm ama yine de söylenenler etkilemişti beni teşekkür ediyorum 🙏