bba0110 evet canım önce kadın doğuma gidiyorsun. Ben 2 kez bebeğimi kaybettim araştırmak için bu testleri istediler. Kadın doğum yönlendirdi. Bu arada devlet 3 düşükten sonra yapıyor bu testleri. Ben 3 düşük yaptığımı söyledim hemen genetiğe yönlendirdi. Hem pıhtılaşma testi hemde genetik testi oldum