Ah okurken kendim yazmışım gibi oldu. 24. Haftadayız hala bulantı ilacı ile duruyorum bir gün içmesen eskiye dönüyorum. İlk 16 hafta neredeyse her gün acilde geçti diyebilirim. Aşırı bulantı kusma hiçbir şey yiyememe su dahi içememe akan suyun bile mide bulandırması kokulu en ufak şeye tahammülsüzlük. Ozaman her şeyi okuyordum nereden ne bulabilirim iyi gelen diye ama hiçbir şey iyi gelmedi zamanla geçecek yorumlarını görüncede deliye dönüyordum ama gerçekten tek fayda zamanmış hiç geçmeyecek gibiydi ama bir şekilde bu günlere geldik:) he dediğim gibi hâlâ ilaçla duruyorum ama en azından ilaçla günü kurtarıyorum. Prilam isimli ilaç var bulantı için ve gaviscom şurup doktoruna danışarak bunları kullanabilirsin zaten bulantı mide yanması diyince hemen yazıyorlar. Ben prilamı gece uyumadan 2 tane aynı anda içiyorum çok iyi geliyor ama bir tane içtiğimde faydasını göremedim. Gün içinde de midem çok yandığında gavisvon içiyorum rahatlatıyor. Aynı dertten muzdarip birilerini görünce uzun uzun yazıyorum belki faydam olur diye kusmalardan sonra da kan gelmesi artık mide borusu boğaz vs tahriş olduğu için gelmesi normal eğer ki artarsa evde bulantı kusma yaşamak yerine mutlaka git serum taktır