Zehramom Kızlar sol kasıgıma bir ağrı girdi bebişim sürekli orda ondan dolayımı yok sa birşey mi oldu kestiremiyorum 🙁🤦🏻♀️ Başına gelen varmı duruma göre doktora gidecegim geçecekmi ye biraz bekliyorum
Sibel33_34 Zehramom o 27 haftadan beri benimde var sorun hatta artık dayanamıyorum akşamları artış gösteriyor etim geviliyor sanki dönerken kalkarken zorlanıyrm 😔 şuan 31+2 yiz