Merhaba ben daha dün idrar testi yaptığımda pozitifti dün gün içinde kanamam oldu adetim 2gün gecikmisti mide bulantılarım ve bas dönmem var ara ara kanamam dünden bu yana cok artmadı tuvalete gidince peceteye geliyor pedi doldurmuyor adetten çok çok az geliyor ama bazen kücük kücük parçacıkta geliyor acık kırmızı oluyor aacık pembe oluyor sizce reglmi yoksa yerleşmemi bu durumu yaşayananız var mı