Kızlar merhaba umarım görürsünüz normal döngüm 28 gün perşembe günü regl olma günüm bir haftadır aşırı şekilde göğüslerim şişkinlik dolgunluk ve sızı var dün o yüzden ağrısından sabah uyandım geçen haftada eesmen akşamları oturamadım bel ağrısından . Dün se tansıyonım9/6 ve kalp atışım yüksek tansiyon aletinde ölçtüğümde . Test yapmaktan korkuyorum birliktelik de 29 ekimde olmuştu yardımcı olur musu