Gzde_defne Gulkiz22 ucuz dik süpürge istiyorsanız fantom kırmızı olanı tek gecerim internette 2 bin civarı fiyatı 😀
sumeyyeoyku Gulkiz22 aura clean max kafan cok rahat oluyor biraz ağır bir supurge ama evde toz pis hiç bir sey kalmıyor resmen
Gzde_defne Gulkiz22 valla ben yatayları önermem.annemde yatay var ölüyorum taşırken süpürürken çok yorucu oluyor dikeyler bana göre daha iyi
Gulkiz22 Gzde_defne ben de uzun zamandır dikey kullanıyorum artık batarya konusunda sıkıntı yaşıyorum yoksa dikey çok kolaylıkta böyle genel temizlikte hafta bir süpüreceğim kablolu da alsam diye düşündüm
Budak41 Gulkiz22 hayır normal elektrikli benimki mavi kırmızı olan modelini bilmiyorum ama maraton modeli de güzel diye biliyorum
Gulkiz22 sumeyyeoyku o çok güzel annem kullanıyor fiyat olarak pahalı sadece dysonu falan geri de bırakıyor fiyat olarak