Kızlar 33 haftalık bebek hareketlerini az hisseder oldum bi aydır baya telaşım vardı üstüne ev taşıma işim çıktı ve bir haftadır asla yerime oturamadım düzenli de beslenemedim çok vicdanım rahatsız çok kötü hissediyorum kendimi korkuyorum da hala işlerim bitmedi doktor randevum da iki haftaya ama ben erken gidicem böyle olan var mı ben gibi endişe ediyorum