Eyllullu benim hiççç bir belirtim yokken 40+0 sabahı sancım gelmeye başladı ümitsiz olmayınn🤗 o zamana kadar merdiven inip çıkma ve yürüyüş yaptım bide youtubeda bi video var activating labor onu her gün yaptım hangisinin faydası oldu bilmiyorum ama birden sancılarım geldi belli olmuyo bu işler