Ftmn123- adet olup bitince bu ay bi doktora gidicem ben adet gunum geçen ay 4 güne düşmüştü ondan bi korktum kürtaj sonrası rahim inceliyor falan diyorlardı 9 ay önce bi kürtaj oldum ondan sonra düzensizlikler başladı bi korktum şimdide gebe kalamayınca