anneoluyorummm103 3 gündür kullanıyorum 2 gündür kollarım elimin içinde kaşıntı başlamıştı şimdi ayak bileklerim bacaklarım göbeğim sırtım kısacası her yerim kaşınıyor. Alt ve ast değerlerimde temiz çıkmıştı 3 gün önce yan etkisi olabilir mi ya da olan var mı?
fb9706 Ben 1 haftadır kullanıyorum öyle bir şey olmadı ama alerji yapmış olabilir mi antibiyotik prospektüse bir bakın isterseniz
anneoluyorummm103 Denizj bugün hiç kullanmadım yine kaşınıyorum pazartesiye kadar geçmezse doktoruma sorucam artık 😕