elif20261 çok haklısınız insan ilk kez deneyimleyince endişeleniyor bazı konularda. Ama zaten bebeği korumak, düşüğü engellemek için kullanılıyor bu ilaçlar. Bende de kasık ağrısı oluyor. Hem rahim büyüyormuş hem de bazen ilaçların falan etkisi de oluyor. Ben 12 eylül den beri kullanıyorum bu ilaçları, bir sorun yaşamadım canım. Yeni tüp bebekle hamile kalan arkadaşım da kullanıyor şuan aynı ilaçları.