fatmanur2707_ Bulantım yok normal otururken bi anda içim kalkıyor 14 haftalık hamileyim sizdede oluyor mu🥲🥲
beyzzsenturkkk fatmanur2707_ 4. haftadan beri öyleyim bazen boş öğürtüyor bazen kusturuyor hatta şu an bile öğürmeye koşucam
lux38 fatmanur2707_ ay ben ikizler burcuyum 🥹😂bunu çok kullaniyrm o yüzden 😂😂hem üzüntülü hem sevinç gbi zıt şeyleri 😂🙈🥹