gfc02 Merhaba kizlar doktor kese oluşmuş fakat bebek daha yok 2 hafta sonra tekrar gel dedi böyle bir durumu yaşayan oldumu acaba
CEKAS gfc02 evet evet geçen hafta ctesi gittiğimde sadece kese vardı, bu hafta minnak bir nokta da vardı kesede 🥰🥹 vajinal ultrasonda ancak görülebiliyordu yani çok normal
CEKAS gfc02 benim olayım çok karışık hiç girmeyelim 😅 10 Eylül son regl tarihim, öncesinde düşük var. Yeni regl tarihimi daha vermedi doktorum haftaya inş alacağım 😅 şu anda tam zamanı belli değil yani
gfc02 CEKAS benimde son regl tarihim 19 Eylül 😁 geç döllenme mi olmuş hiç anlamıyorum bugün tam 21 gündür regl olmuyorum
medias gfc02 son reglim 20 eylül benimde, kesenin içinde görene kadar gittim geldim sürekli 😅 sonunda geçtiğimiz hafta gördük zar zor.. sağlıkla büyüsünler 🙏🏻