Merhaba hanımlar normal dogum yapali 2 ay oldu dikislerim falan dustu hersey düzeldi normalde motor kullana biliyorum dogumdan sonra ilk defa bugün motor kullandım bir yere gitmem lazimdi oyuzden kullandım dikis yerlerime bi zararı olurmu motor kullanmamin