melikeyimmmmm ilaydakuru493gmailcom ilk hamileliğimde yaptırmamıştım sorunsuz bir şekilde çocuğumu kucağıma aldım çok şükür bu ikinci hamileliğim yaptırdım bunda sonuçlar normal geldi yaptırmasam da olurmuş şekerli su içtiğinizi düşünün
Esinbrn ilaydakuru493gmailcom benim ilk iki hamileliğimde çıkmamıştı ancak üçüncü de çıktı bence ihmal etmemek lazım yaptırmak daha mantıklı geliyor
Seyma190623 ilaydakuru493gmailcom yaptırmak zorunda değilsiniz özellikle yaşınız gençse. açlık tokluk baktırsanız yetiyo ama tabi yaptırsanız bi zararı yok sadece içeceğin tadı (75 ml olan için konusuyorum) biraz kötü böyle gazı kaçmış şekerli suya benziyo ben kustum malesef testten geçemedim açlık tokluk vermiştim
yeliz1923 Bende ikisin de yaptırmadım bunda da düşünmüyorum dilerim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🤗🥰