Mutlulukgeldi Ahad senin 24 haftalikken 900 doktor zayif demsi snaa benim 26 haftalik oldu 800 gr dedi ama zayif demedi 🤔🤔
Ahad Mutlulukgeldi vallaha canım öyle dedi işte salı günü tekrar gidecem başka bi yere bakalım o nediyecek bana
Mutlulukgeldi Ahad banada soyle simdi kotu oldm ya benim bebgim zayifmiki kactir doktorum haftasiyla gidiyor diyo ama 😑
Ahad Mutlulukgeldi ya canım benim sen merak etme diye yazdım ben aslında birbirmize umut olalım diye sen sadece yemene dikkat et benim yaptıklarımı yap hiçbişey olmaz merak etme telaşlanma sen nerde yaşıyon hangi hastameye gidip geliyon balım