ceydanursen Tekirdağ Yaşam Hastanesi yada Starmedica Hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun musunuz? Doğumhane ameliyathane hijyen açısından nasıl? Hastane odaları geniş mi ?
Ssdg ceydanursen ben yaşamda doğum yaptım çok çok çok memnun kaldım. Doğum sonrası hemşirelerin ilgisi alakası çok iyiydi emzirme danışmanlığı vs her şey harikaydı
Zehranr Merhaba ben 38 haftalık hamileyim özel star medica hastanesine gidiyorum doktorumdan da çok memnunum tavsiye ederim🌸