Adetime 6 gün var ben dayanamadım test yaptım erken gebelik testi. Testi yapma sebebim 2-3 gündür kabızlık sorunu yaşıyorum yüzümde bir anda bir günde 4 tane sivilce çıktı normalde asla sivilce çıkmazdı yediğime içtiğime dikkat eden bir bireyim çünkü. Uyku problemi de yaşayınca ben de dayanamadım testi yaptım Bir tanesi net bir tanesi silik çizgi çıktı şu anda hastanedeyim kan verdim inşallah gebeyimdir bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?