Merhabalar, pazartesi günü 6+0 da kalp atışını duyduk ama çok aşırı yavaş olduğunu söyledi doktorum. Vajinal ultrasonda bakmasını istedim, baktık daha iyi ama yine yavaş dedi, yeni oluştuğu için de yavaş olabilir dedi doktorum. 3 kez düşük yaptım bu 4. Gebeliğim. Genetik testi yaptırdım ve MTHFR A1298C homozigot + PAI-1 homozigot Çıktı. Şu an çok tedirginim. Oksapar 4000, coraspin, progestan kullanıyorum. Bir de hipotiroid rahatsızlığı var, tiroid ilacına başladım. Aynı durumda olan biri var mı? Salı günü kontrolüm var, 7+1 olacağım o gün. Kalbi normal hıza çıkar mı sizce?