mlkunal
Karında seğirme gibi hissedilen bebek hıçkırdığı için oluyormuş genellikle 2. Trimestirde hissedilmeye başlarmış bu bebeğin geliştiğini akciğerlerinin solunuma hazırlandığını gösterirmiş. Ben 33 haftalık hamileyim bebeğim kız ama karnım o kadar çok seğiriyor ki özellikle kasık bölgemde hissediyorum bebeğin hıçıkırığı diyorlar yani cinsiyetle pek alakası yok sanki