asslii Arkadaşlar merhaba 23+0 haftalık hamileyim ama bebeğimi sadece sol da hissediyorm sağ tarafa hiç geçmiyor şimde de karnımın sol tarafı şiş sağ inik duruyor bide sol karın bölgemden dizime kadar çok kötü ağrım var 3 gündür normal mi sizce. Bu durum da olan kimse var mı
Oglum asslii benimkide sizin gibi sol tarafımda bebegim ve sol tarafim daha çok agri yapiyor benimde aşagı dogru agrim oluyor galiba büyüdü için aşagı basinç yapiyor
OmurDerman asslii hep sol tarafımda yapışmış gibi sanki oraya dedim ama hiç yorum yapmadı 🙂 demek normal 🤷🏻♀️
Deniz0103 Hep solda benimde fakat kafası soldaysa ayakları sağdan vurabiliyor bazen.. ama geneli solda