kubraemir34 evet perşembe günü testte görünce verdim dün aldım sonucu net bişey söylemediler sağlık ocağında 1 hafta sonra gel dediler benim de adetim çok düzenli son adetim 10 Ekim 10 Kasım da olmam gerekiyor ama göğüslerim çok hassas dolgun ve şişti mide bulantısı var ve belim çok ağrıyor sol kasığımda da ağrı ve çekilme var , gebelik var ama çok küçük yeni dendi merak ettim insan böyle olunca korkuyormuş