ozdenarda merhaba kizlar akintimdan dolayi bana doktor donaxyl vajinal fitil verdi ama ben internette okudugum yorumlardan sonra korktm gibi aranizda kullanan varmi acaba belki nasl etki ettigini soylersenz bende daha rahat kullanabilirim
Thesra ozdenarda Canım bende kullandım o fitilden herhangi bi sıkıntı yaşamadım parmağını nemlendirip kullanırsan rahat edersin çünkü hap baya bi kuru bi tek o sıkıntı olmuştu bana çok ıslatma ama çünkü parçalanıyo elinde o zaman
MerveHandeSyed ozdenarda benim bartolin kistim vardı patlattık sonra aşırı akıntım oldu vagi hex verdi kistim tekrar şişti fitil kullanamıyorum başka fitil deneyelim dedik doktorum vagi hex ten başkasına güvenip veremem dedi iltihabım ve kaşıntım olmadığı için kullanma dedi
DamlaKaracaKaraku ozdenarda bende kullandım gebeliğimin 11. Haftaları falandı sanırım yanlıs hatırlamıyorsam bir sorun yaşamadım suan 21+5 iz bugün tekrar basladım kullanmaya.haznenize girdiğinde bacaklarınızı 20 25 dk kendinize cekin ki geri cıkmasın mümkünse uyku zamanı kullanın en garantisi o 🙂 diğer türlü hareket ettikce parca parca cıkıyor
ozdenarda Thesra tm canm tesekkurler peki kullandktan snra hemen basliyomu akinti yani smdi koyu akimti falan gelirse korkmuym diye soruyrm 6 sni kullandn mi sen
ozdenarda MerveHandeSyed neden bska fitil vermedi acaba kistinden kaynakli plabilirmiki cnku bunuda doktor verdi bana
Thesra ozdenarda Korkmana hiç gerek yok canım normal akıntı tarzında geliyo öyle aşırı yoğun bi durum söz konusu degil sıkıntı yaşamazsın yani evet 6 sınıda kullandım gece yatarken atıyodum sanada o şekilde mi verdi?
MerveHandeSyed ozdenarda yok başka bir ilaca güvenemem dedi en güvenilirin bu olduğunu söyledi yoksa ben istedim çünkü rahatsız oluyodum kullanma dedi bol su iç sık iç çamaşırı değiştir dedi tekrar başka bi fitil vermedi
ozdenarda Thesra hihi evet canm benmde akintim vardi doktorum verdi geceleri kullan bitirir akintini dedi banada
Sebla55 Bende aynı konuyu actım banada dun verdı enfeksıyon ıcın ama cok buyuk ve sert koyamıyorum bı turlu acıtıyo ve gerı cıkıyo nası yapcam bılemedım
Thesra ozdenarda Aynen tatlım o zaman çok geçmiş olsun biter akıntında herhangi bir sorun yaşamazsın dediğim gibi 😘😘😘
Mrvknc15 ozdenarda valla doktorum bana da verdi kullandım ama Hale’n akınıyım kesilmedi nabcam bilmiyorum dün kontrole gittim sordum bana yıne aynı ilaçları verdi devam et dedi of çok sıkıntılı bir durum 😒
ozdenarda Mrvknc15 fazla kullanmann bi zarari olmazmiki bana doktorum alistrmylm ama bu sefer kullanalm dedi
MerveHandeSyed Mrvknc15 canım enfeksiyon varsa ilaç kullanmaya bu kadar zorla kendini enfeksiyon yoksa hamilelikte akıntı doğal birşey aynı durumdayım su gbi geldiği zamanlar bile oluyor doktorumda ilaç yanlısı değil bende sonuç olarak kimyasal bol su iç dedi bana ve sık iç çamaşırı değiştir iç çamaşırı yerine normal ped kullanıyorum rahat oluyor
Drngrkm Benim de yeşil akıntım vardı, enfeksiyon çıkmış doktor vagi-hex verdi. Onları kullandım geçti çok şükür, ama gerçekten zor takması, ben kendim yapamadım eşim taktı sağolsun 😊
ozdenarda Drngrkm ya bende daha hic denemedim gece yatarken denicem artk beceremezsem bende esimden yardm isterim 🙈🙈
Hsna1 Bende kullanıyorum 12 tane bitirdim iki paket yani bugun 1 paket daha aldim eczaneden hala aynı alıntım devam ediyor bugun aldığıma başlamadım yarın doktorumu arayıp soracağım devam edebilirmiyim diye
Hsna1 Ama henuz hicbir yan etkisi olmadi eldivenle biraz nemlendirip çok kolay şekilde alıyorum. Sağlıkla kavuşalım insallah yavrularimiza