besteylmzz ben de kızımın doğum gününe 1 hafta kala hamile olduğumu öğrenmiştim. Çok ağlamıştım ilk trimester çok kötü geçti hiç yardım eden olmamıştı malesef. İkinci trimesterde hem fiziksel hem psikolojik toparlandım. Şimdi 33 haftadayız. Yine biraz ağırlaştım zorlanmaya başladım ama kızımın artık evde tek sıkıldığını arkadaş istediğini görüyorum. Artık iyiki gelmiş ikinci bebeğim diyorum. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤲