Merhaba hanımlar, 24 haftalık hamileyim ana kucağı alacağım ama hangi ana kucağında tercih edeceğim hakkında kararsızım. Elele markasının sallanan ana kucağını mı tercih etmeliyim yoksa manuel ana kucağı tercih etmeliyim? Kullanan arkadaşlar yardımcı olur musunuz? Hangisini kaç aylığa kadar kullanabiliyor bu da önemli benim için ? 🥹❤️