Kızlar ben 37+1 deyim bi oil kullandım ama çatladım hemde ne çatlama bildiğiniz harita oldu karnım ve aşırı aşırı kaşınıyo acıyo şuan bazen bu aralar özellikle gece kaşıntısına uyanıyorum çok sinirim bozuldu artık maalesef derim esnek değil yani bu yağlarla kremlerle olucak bişey deyin onu söyliyim yani kremler yağlar sadece destekler kuru kalmaması için ama asla yüzde yüz sonuç vermiyor hamilelikten önce mesela sıkıysa vucudunuz esnek bir yapınız varsa çatlamıyorsunuz bu arada ben 15 kilo kadar aldım 20 kilo alan arkadaşım çatlamadı ben çatladım yani hayat işte